он офигительный, а его прогнозы - это не то что двойное, ап тройное дно.. он же работал на уровне глав государств и корпораций. Вот он скажет им что им делать
Вы не подключены. Войдите или зарегистрируйтесь
61 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:16
Юлия Цезарь
Carpal tunnel
God Save The Queen
За возбуждение политических страстей
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=YxDA701l0qQ
«Я всегда думал, что демократия – это власть народа, однако Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия – это власть американского народа!» …И.В. Сталин
62 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:17
Юлия Цезарь
Carpal tunnel
God Save The Queen
За возбуждение политических страстей
... пишет:я могу оценить масштаб технаря гитариста и шахматиста
а в гуманитариях я не понимаю ни аза
и не хочу понимать
"не хочу не могу наконец не желаю" ((с) санёк вертинский)
хорошо, ты уволен)
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=YxDA701l0qQ
«Я всегда думал, что демократия – это власть народа, однако Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия – это власть американского народа!» …И.В. Сталин
63 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:18
...
Carpal tunnel
потом опять таки возвращаясь до темы
я говорил говорю и буду говорить что тудейная нам омерица есть римская империя переместившаяся на запад через океан
география другая но суть та же самая в тот момент когда челентаны распинали христа
НИЧЕГО с тех пор в сути римской империи НЕ поменялось
я говорил говорю и буду говорить что тудейная нам омерица есть римская империя переместившаяся на запад через океан
география другая но суть та же самая в тот момент когда челентаны распинали христа
НИЧЕГО с тех пор в сути римской империи НЕ поменялось
64 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:20
Юлия Цезарь
Carpal tunnel
God Save The Queen
За возбуждение политических страстей
ну как же ничего -то?... пишет:потом опять таки возвращаясь до темы
я говорил говорю и буду говорить что тудейная нам омерица есть римская империя переместившаяся на запад через океан
география другая но суть та же самая в тот момент когда челентаны распинали христа
НИЧЕГО с тех пор в сути римской империи НЕ поменялось
есть понимание что рабство - это плохо и надо целовать обувь
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=YxDA701l0qQ
«Я всегда думал, что демократия – это власть народа, однако Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия – это власть американского народа!» …И.В. Сталин
65 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:22
...
Carpal tunnel
рабство не в клейме раба и не в том что ему не положено трахаться когда припрёт
суть рабства в идее
идея вся та же самая
суть рабства в идее
идея вся та же самая
66 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:28
Юлия Цезарь
Carpal tunnel
God Save The Queen
За возбуждение политических страстей
... пишет:рабство не в клейме раба и не в том что ему не положено трахаться когда припрёт
суть рабства в идее
идея вся та же самая
ну я не знаю ...
если для тебя рабство это сексуалтный вопрос, то да)
НО так-ьто это был экономический вопрос, рабство было тупо не эффктивно
Короче я устала от вас. Учу вас учу.. а вы все о своем, что в штанах))) ужос
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=YxDA701l0qQ
«Я всегда думал, что демократия – это власть народа, однако Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия – это власть американского народа!» …И.В. Сталин
67 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:29
...
Carpal tunnel
он конечно зеркало того как видит "элита" ситуацию в омерице
скажем так - более менее он правильно назвал название континента и действующего президента америки
но у него нет ни малейшего понимания сути реальности
ну или как я уже говорил он очень талантливо изображает кретина гебешника
скажем так - более менее он правильно назвал название континента и действующего президента америки
но у него нет ни малейшего понимания сути реальности
ну или как я уже говорил он очень талантливо изображает кретина гебешника
68 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:35
...
Carpal tunnel
РАБСТВО БЫЛО НЕ ЭФФЕКТИВНО????
мать
ну извини
русские "рабы" не напрягаясь и применяя вилы против продвинутого порохового оружия вынесли всю "эффективную" европу на ать два в 1812м
"рабы" построили практически весь тот водопровод и дороги которыми "свободная" европа пользуется по сей день
A Horse’s Ass Designed The Space Shuttle
1 Comment / By W. J. Mencarow
The U.S. standard railroad gauge — the distance between the rails — is 4 feet, 8.5 inches. That’s a strange number.
Why was that gauge used? Because that’s the way they built them in England, and English expatriates designed the US railroads.
Why did the English build them like that? Because the first rail lines were built by the same people who built the pre-railroad tramways, and that’s the gauge they used.
Why did they use that gauge then? Because the people who built the tramways used the same jigs and tools that they had used for building wagons, which used that wheel spacing.
Why did the wagons have that particular odd wheel spacing? Well, if they tried to use any other spacing, the wagon wheels would break on some of the old, long distance roads in England, because that’s the spacing of the wheel ruts.
So who built those old rutted roads? Imperial Rome built the first long distance roads in Europe (including England ) for their legions. Those roads have been used ever since.
And the ruts in the roads? Roman war chariots formed the initial ruts, which everyone else had to match for fear of destroying their wagon wheels.
Since the chariots were made for Imperial Rome, they were all alike in the matter of wheel spacing.
The U.S. standard railroad gauge of 4 feet, 8.5 inches is derived from the original specifications for an Imperial Roman Army war chariot.
Bureaucracies live forever.
So the next time you are handed a specification/procedure/process and wonder ‘What horse’s ass came up with this?, you may be exactly right. Imperial Roman Army chariots were made just wide enough to accommodate the rear ends of two war horses.
Now, the twist to the story:
When you see a Space Shuttle sitting on its launch pad, there are two big booster rockets attached to the sides of the main fuel tank. These are solid rocket boosters, or SRBs. The SRBs are made by Thiokol at their factory in Utah
The engineers who designed the SRBs would have preferred to make them a bit fatter, but the SRBs had to be shipped by train from the factory to the launch site. The railroad line from the factory runs through a tunnel in the mountains, and the SRBs had to fit through that tunnel. The tunnel is slightly wider than the railroad track, and the railroad track, as you now know, is about as wide as two horses’ behinds.
So, a major Space Shuttle design feature of what is arguably the world’s most advanced transportation system was determined over two thousand years ago — by the width of a horse’s ass.
мать
ну извини
русские "рабы" не напрягаясь и применяя вилы против продвинутого порохового оружия вынесли всю "эффективную" европу на ать два в 1812м
"рабы" построили практически весь тот водопровод и дороги которыми "свободная" европа пользуется по сей день
A Horse’s Ass Designed The Space Shuttle
1 Comment / By W. J. Mencarow
The U.S. standard railroad gauge — the distance between the rails — is 4 feet, 8.5 inches. That’s a strange number.
Why was that gauge used? Because that’s the way they built them in England, and English expatriates designed the US railroads.
Why did the English build them like that? Because the first rail lines were built by the same people who built the pre-railroad tramways, and that’s the gauge they used.
Why did they use that gauge then? Because the people who built the tramways used the same jigs and tools that they had used for building wagons, which used that wheel spacing.
Why did the wagons have that particular odd wheel spacing? Well, if they tried to use any other spacing, the wagon wheels would break on some of the old, long distance roads in England, because that’s the spacing of the wheel ruts.
So who built those old rutted roads? Imperial Rome built the first long distance roads in Europe (including England ) for their legions. Those roads have been used ever since.
And the ruts in the roads? Roman war chariots formed the initial ruts, which everyone else had to match for fear of destroying their wagon wheels.
Since the chariots were made for Imperial Rome, they were all alike in the matter of wheel spacing.
The U.S. standard railroad gauge of 4 feet, 8.5 inches is derived from the original specifications for an Imperial Roman Army war chariot.
Bureaucracies live forever.
So the next time you are handed a specification/procedure/process and wonder ‘What horse’s ass came up with this?, you may be exactly right. Imperial Roman Army chariots were made just wide enough to accommodate the rear ends of two war horses.
Now, the twist to the story:
When you see a Space Shuttle sitting on its launch pad, there are two big booster rockets attached to the sides of the main fuel tank. These are solid rocket boosters, or SRBs. The SRBs are made by Thiokol at their factory in Utah
The engineers who designed the SRBs would have preferred to make them a bit fatter, but the SRBs had to be shipped by train from the factory to the launch site. The railroad line from the factory runs through a tunnel in the mountains, and the SRBs had to fit through that tunnel. The tunnel is slightly wider than the railroad track, and the railroad track, as you now know, is about as wide as two horses’ behinds.
So, a major Space Shuttle design feature of what is arguably the world’s most advanced transportation system was determined over two thousand years ago — by the width of a horse’s ass.
69 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:37
Юлия Цезарь
Carpal tunnel
God Save The Queen
За возбуждение политических страстей
... пишет:он конечно зеркало того как видит "элита" ситуацию в омерице
скажем так - более менее он правильно назвал название континента и действующего президента америки
но у него нет ни малейшего понимания сути реальности
ну или как я уже говорил он очень талантливо изображает кретина гебешника
мне кажется он очень правильно определил проблему внутри Америки - сердина - заТрампа игдустриальную Америку. А края - за пост-индустриальную Америку и глобализацию...
вроде все знали... но он поствил это именно как проблему Америки
и это и есть суть реальности раскола Америки и ее проблем.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=YxDA701l0qQ
«Я всегда думал, что демократия – это власть народа, однако Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия – это власть американского народа!» …И.В. Сталин
70 Re: Будущее Америки по словам разведки Сб 17 Июн - 23:39
...
Carpal tunnel
он определил то как российская элитка видит ситуацию в омерице а НЕ ситуацию в омерице
как говорят в одессе - так это ж две большие разницы
но поглядеть на точку зрения элитки было прикольно
да
как говорят в одессе - так это ж две большие разницы
но поглядеть на точку зрения элитки было прикольно
да
71 Re: Будущее Америки по словам разведки Вс 18 Июн - 19:08
формат..
Гость
пиндосы с британцами разосрались за америку.
во дела!
во дела!
72 Re: Будущее Америки по словам разведки Вс 18 Июн - 19:30
Юлия Цезарь
Carpal tunnel
God Save The Queen
За возбуждение политических страстей
мы не рассирались) просто обсудили
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=YxDA701l0qQ
«Я всегда думал, что демократия – это власть народа, однако Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия – это власть американского народа!» …И.В. Сталин
74 Re: Будущее Америки по словам разведки Вс 18 Июн - 19:45
...
Carpal tunnel
олобама так же неисчерпаема как и атом
моя вера в здравый смысл рухнула на последних выборАх в прошлом годЕ когда охлахомцы несмотря на все те чудеса что дедушка Жо им УЖЕ показал на дикую инфляцию на безудержный грабёж бюджета тем не менее чуть больше половины проголосовали за бидончиков
моя вера в здравый смысл рухнула на последних выборАх в прошлом годЕ когда охлахомцы несмотря на все те чудеса что дедушка Жо им УЖЕ показал на дикую инфляцию на безудержный грабёж бюджета тем не менее чуть больше половины проголосовали за бидончиков
75 Re: Будущее Америки по словам разведки Вс 18 Июн - 19:49
очень неплохая подборка
Гость
РАБСТВО БЫЛО НЕ ЭФФЕКТИВНО????
мать
ну извини
русские "рабы" не напрягаясь и применяя вилы против продвинутого порохового оружия вынесли всю "эффективную" европу на ать два в 1812м
"рабы" построили практически весь тот водопровод и дороги которыми "свободная" европа пользуется по сей день
A Horse’s Ass Designed The Space Shuttle
1 Comment / By W. J. Mencarow
The U.S. standard railroad gauge — the distance between the rails — is 4 feet, 8.5 inches. That’s a strange number.
Why was that gauge used? Because that’s the way they built them in England, and English expatriates designed the US railroads.
Why did the English build them like that? Because the first rail lines were built by the same people who built the pre-railroad tramways, and that’s the gauge they used.
Why did they use that gauge then? Because the people who built the tramways used the same jigs and tools that they had used for building wagons, which used that wheel spacing.
Why did the wagons have that particular odd wheel spacing? Well, if they tried to use any other spacing, the wagon wheels would break on some of the old, long distance roads in England, because that’s the spacing of the wheel ruts.
So who built those old rutted roads? Imperial Rome built the first long distance roads in Europe (including England ) for their legions. Those roads have been used ever since.
And the ruts in the roads? Roman war chariots formed the initial ruts, which everyone else had to match for fear of destroying their wagon wheels.
Since the chariots were made for Imperial Rome, they were all alike in the matter of wheel spacing.
The U.S. standard railroad gauge of 4 feet, 8.5 inches is derived from the original specifications for an Imperial Roman Army war chariot.
Bureaucracies live forever.
So the next time you are handed a specification/procedure/process and wonder ‘What horse’s ass came up with this?, you may be exactly right. Imperial Roman Army chariots were made just wide enough to accommodate the rear ends of two war horses.
Now, the twist to the story:
When you see a Space Shuttle sitting on its launch pad, there are two big booster rockets attached to the sides of the main fuel tank. These are solid rocket boosters, or SRBs. The SRBs are made by Thiokol at their factory in Utah
The engineers who designed the SRBs would have preferred to make them a bit fatter, but the SRBs had to be shipped by train from the factory to the launch site. The railroad line from the factory runs through a tunnel in the mountains, and the SRBs had to fit through that tunnel. The tunnel is slightly wider than the railroad track, and the railroad track, as you now know, is about as wide as two horses’ behinds.
So, a major Space Shuttle design feature of what is arguably the world’s most advanced transportation system was determined over two thousand years ago — by the width of a horse’s ass.
выделенное мне понравилось, да и вообще подборка. потом омнибусы ездили до начала эликтрификации в 1900-х, значит зад лошади надо было учитывать
мать
ну извини
русские "рабы" не напрягаясь и применяя вилы против продвинутого порохового оружия вынесли всю "эффективную" европу на ать два в 1812м
"рабы" построили практически весь тот водопровод и дороги которыми "свободная" европа пользуется по сей день
A Horse’s Ass Designed The Space Shuttle
1 Comment / By W. J. Mencarow
The U.S. standard railroad gauge — the distance between the rails — is 4 feet, 8.5 inches. That’s a strange number.
Why was that gauge used? Because that’s the way they built them in England, and English expatriates designed the US railroads.
Why did the English build them like that? Because the first rail lines were built by the same people who built the pre-railroad tramways, and that’s the gauge they used.
Why did they use that gauge then? Because the people who built the tramways used the same jigs and tools that they had used for building wagons, which used that wheel spacing.
Why did the wagons have that particular odd wheel spacing? Well, if they tried to use any other spacing, the wagon wheels would break on some of the old, long distance roads in England, because that’s the spacing of the wheel ruts.
So who built those old rutted roads? Imperial Rome built the first long distance roads in Europe (including England ) for their legions. Those roads have been used ever since.
And the ruts in the roads? Roman war chariots formed the initial ruts, which everyone else had to match for fear of destroying their wagon wheels.
Since the chariots were made for Imperial Rome, they were all alike in the matter of wheel spacing.
The U.S. standard railroad gauge of 4 feet, 8.5 inches is derived from the original specifications for an Imperial Roman Army war chariot.
Bureaucracies live forever.
So the next time you are handed a specification/procedure/process and wonder ‘What horse’s ass came up with this?, you may be exactly right. Imperial Roman Army chariots were made just wide enough to accommodate the rear ends of two war horses.
Now, the twist to the story:
When you see a Space Shuttle sitting on its launch pad, there are two big booster rockets attached to the sides of the main fuel tank. These are solid rocket boosters, or SRBs. The SRBs are made by Thiokol at their factory in Utah
The engineers who designed the SRBs would have preferred to make them a bit fatter, but the SRBs had to be shipped by train from the factory to the launch site. The railroad line from the factory runs through a tunnel in the mountains, and the SRBs had to fit through that tunnel. The tunnel is slightly wider than the railroad track, and the railroad track, as you now know, is about as wide as two horses’ behinds.
So, a major Space Shuttle design feature of what is arguably the world’s most advanced transportation system was determined over two thousand years ago — by the width of a horse’s ass.
выделенное мне понравилось, да и вообще подборка. потом омнибусы ездили до начала эликтрификации в 1900-х, значит зад лошади надо было учитывать
76 Re: Будущее Америки по словам разведки Пн 19 Июн - 12:54
UA-RU
Член-Корреспондент
Поляк женился на англичанке, живут неделю, месяц.
Он приходит в полицию и заявляет:
- Моя жена меня хочет убить.
- С чего вы так решили?
- Я у неё видел бутылку, а на ней надпись: Polish remover.
Он приходит в полицию и заявляет:
- Моя жена меня хочет убить.
- С чего вы так решили?
- Я у неё видел бутылку, а на ней надпись: Polish remover.
_________________
https://www.compact-online.de/ https://www.youtube.com/@COMPACTTV http://www.pi-news.net https://philosophia-perennis.com https://jungefreiheit.de/ https://www.freiewelt.net/
https://t.me/s/afdkompakt https://www.afd.de/ https://twitter.com/afd https://www.youtube.com/c/AfDKanal https://www.afd.de/einzelfallticker/
https://www.paypal.com/donate?hosted_button_id=XHDXVHB3ZQDSU
На страницу : 1, 2, 3
Похожие темы
» западные СМИ вещают о необычайной силе Америки, которую никто в мире так пока и не победил (в этот момент где-то далеко во весь голос заржали вьетнамцы, персы и талибы - и даже кое-кто в Сомали). По поводу невероятной мощи Америки. Тут дедушка
» Европу ждёт будущее без США: Вашингтон расставляет приоритеты, поворачиваясь к Азии, пишет Bloomberg. Издание отмечает, что США начинают смещать свои геополитические приоритеты, и будущее Европы без их поддержки становится все более реальным.
» COVID-19 опозорил главного контролера разведки США
» коварный ваня. дурачит разведки как хочет
» Гроб с покойником у администрации Екатеринбурга
» Европу ждёт будущее без США: Вашингтон расставляет приоритеты, поворачиваясь к Азии, пишет Bloomberg. Издание отмечает, что США начинают смещать свои геополитические приоритеты, и будущее Европы без их поддержки становится все более реальным.
» COVID-19 опозорил главного контролера разведки США
» коварный ваня. дурачит разведки как хочет
» Гроб с покойником у администрации Екатеринбурга
Права доступа к этому форуму:
Вы можете отвечать на сообщения